Modalități de livrare
Livrarea se face in functie de optiunea clientului, direct de la depozitul nostru sau prin curier rapid.
- Pentru comenzile de peste 700 RON transportul in Bucuresti este GRATUIT.
- Pentru comenzile de peste 1500 RON transportul in Ilfov este GRATUIT.
Pentru livrarile in alte localitati va rugam sa solicitati informatii suplimentare.
- Livrarea comenzii pentru articolele aflate pe stoc, se face intr-un interval de 24-48 ore in functie de optiunea clientului.
- Pentru produsele pe care firma nu le are pe stoc si le comanda la producatori, livrarea se confirma telefonic clientului.
- Pentru informatii suplimentare privind livrarea comenzilor puteti suna la numarele de telefon: 0722338333.
- Livrarile la domiciliu sunt efectuate cu flota proprie, sau prin firme de curierat, gratuit sau contra cost, in functie de valoarea comenzii si distanta de livrare.
- Produsele livrate va sunt inmanate in ambalajul original al producatorului, si sunt insotite de FACTURA FISCALA si CERTIFICAT DE GARANTIE.
- Transferul proprietatii asupra bunurilor livrate se face numai in momentul achitarii integrale a valorii bunurilor.
USIMETALICE-ELECTRICE.ro – efectueaza livrari din depozitul propriu, de LUNI pana VINERI, intre orele 9:00 – 17:00.
Livrarea prin curier – se face NUMAI pe teritoriul Romaniei, contra cost ,cu ajutorul serviciilor de curierat rapid – Fan Courier in 1-2 zile lucratoare in orasele mari, cu livrarea coletului la adresa dorita de dumneavoastra, sau cu posibilitatea de a le ridica de la sediul firmei de curierat rapid. www.fancourier.ro
Livrarea se face intre orele 9 – 18. Daca in acest interval orar nu sunteti acasa, va rugam sa indicati ca adresa de livrare adresa de la servicui pentru a nu cauza intarzieri in livrare sau chiar nelivrarea comenzii.
Localitatile cuprinse in aria de acoperire directa a serviciului de curierat rapid o puteti acesa permanent pe siteul FanCourier sau pe link-ul de mai jos.
www.fancourier.ro/acoperire/
Produsele livrate prin CURIER trebuie verificate la primirea lor pentru orice defect vizibil al ambalajului, numai dupa ce ati efectuat vizual aceasta verificare si ambalajul este in regula, semnati de primire.
Dupa achitarea rambursului , solicitati curierului sa asiste la receptionarea marfurilor. Daca nu a-ti facut acest lucru, reclamatiile ulterioare sunt considerate neantemeiate.
Livrare la domiciliul clientului este considerata pana in fata casei, respectiv, intrarea in bloc.